Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Εργασίας είναι η ίδια που την περίοδο 2011 – 2013 κατέστρεψε τα εργασιακά δικαιώματα και στη συνέχεια προέτρεπε τους εργαζόμενους να σπεύσει να συνταξιοδοτηθεί, υποσκάπτοντας τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικούς συστήματος. Τη δήλωση έκανε ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Βαρδάκης επισημαίνοντας ότι με το νέο ασφαλιστικό που προωθεί η κυβέρνηση της ΝΔ το 90% των ασφαλισμένων δεν έχει την παραμικρή αύξηση, το υπόλοιπο 10% θα δει πολύ μικρές αυξήσεις της τάξης των 5-10 ευρώ, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελματιών θα βρεθεί αντιμέτωπη με σημαντικές αυξήσεις των ασφαλιστικών εισφορών.
Μιλώντας στην εκπομπή Ραδιουργίες του Βασίλη Σπυριδάκη στο Κόκκινο Κρήτης 88,4 fm, ο κ. Βαρδάκης παραδέχθηκε ότι το ασφαλιστικό που νομοθέτησε ο ΣΥΡΙΖΑ είχε αστοχίες, ωστόσο οι περισσότερες διορθώθηκαν στη συνέχεια και επισήμανε ότι «παρά τα λάθη και τις παραλείψεις καταφέραμε να κάνουμε ένα πιο δίκαιο ασφαλιστικό».
«Δεν επικοινωνήσαμε σωστά με τον κόσμο τη μεγάλη τομή που πετύχαμε στο ασφαλιστικό. Προσωπικά δεν ήθελα να μπω σε τεχνικά θέματα. Έλεγα όμως στον κόσμο και συνεχίζω να προτρέπω σήμερα να ελέγξει ο καθένας χωριστά το τραπεζικό του βιβλιάριο για να διαπιστώσει ποιοι και πότε έκαναν περικοπές στις συντάξεις», είπε ο κ. Βαρδάκης. Επισήμανε ότι και στο ασφαλιστικό γίνεται φανερό ότι η κυβέρνηση είναι δεσμευμένη στην εξυπηρέτηση μεγάλων συμφερόντων και προνομιούχων, στους οποίους θα μειώσεις τις ασφαλιστικές εισφορές, σε αντίθεση με την πλειοψηφία των επαγγελματιών και των αγροτών για τους οποίους οι εισφορές θα αυξηθούν.
Στη συνέντευξή του ο κ. Βαρδάκης μίλησε ακόμη για την κυβερνητική φαρσοκωμωδία, όπως είπε, στο θέμα της τροπολογίας για τις ποδοσφαιρικές ομάδες. Αναφέρθηκε στο θέμα κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλι και στην «αποικιοκρατικού τύπου» σύμβαση, που υπέγραψε η κυβέρνηση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, και η οποία δεσμεύει την έκταση του σημερινού αεροδρομίου Ν. Καζαντζάκης, ερήμην της τοπικής κοινωνίας.
Μίλησε επίσης για την άρνηση της κυβέρνησης να εφαρμόσει το μεταφορικό ισοδύναμο στην Κρήτη και για το σοβαρό πρόβλημα βιωσιμότητας που αντιμετωπίζουν οι αγρότες στην Κρήτη, χωρίς να υπάρχει προοπτική χορήγησης αποζημιώσεων από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.