Ε. Βαρβαροπούλου: Σε ιδιότυπη ομηρία 109 φοιτητές του Πανεπιστημίου Κρήτης

από Stavros Giakouvis

Όμηροι σε μια αντιπαράθεση μεταξύ ενός καθηγητή και της διοίκησης του τμήματος Χημείας βρίσκονται 109 φοιτητές του Πανεπιστημίου Κρήτης, οι οποίοι αν και παρακολούθησαν, εξετάστηκαν και πέρασαν ένα από τα δυσκολότερα μαθήματα της σχολής τους βρίσκονται αντιμέτωποι με το ενδεχόμενο να χρειαστεί να το ξαναδόσουν.

Όπως αναφέρουν σε έγγραφη καταγγελία τους οι φοιτητές, αιτία της ιδιότυπης ομηρίας τους είναι ότι οι βαθμοί που έλαβαν από τον καθηγητή τους στα μαθηματικά δεν έχουν καταχωρηθεί επίσημα από τη γραμματεία του τμήματος, ώστε να πιστοποιείται ότι ολοκλήρωσαν επιτυχώς την παρακολούθηση του συγκεκριμένου μαθήματος. Οι ίδιοι δεν φέρουν καμία ευθύνη για το γεγονός αυτό και ούτε μπορούν με οποιοδήποτε τρόπο να παρέμβουν στο θέμα, καθώς αφορά αποκλειστικά την συνεργασία του καθηγητή με την γραμματεία του τμήματος.

«Δεν γνωρίζω ποιος μπορεί να ευθύνεται και τους λόγους για τους οποίους αδυνατούν να συνεργαστούν η γραμματεία του τμήματος Χημείας με τον συγκεκριμένο καθηγητή, ωστόσο αυτό δεν αφορά τους φοιτητές», είπε μιλώντας για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί η Ερμιόνη Βαρβαροπούλου, η οποία είναι μητέρα φοιτήτριας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Όπως σημείωσε η ίδια οι φοιτητές γνωρίζουν τους βαθμούς τους γιατί ενημερώθηκαν με email, αλλά αυτό δεν θεωρείται επίσημο από το πανεπιστήμιο. Συμπλήρωσε ακόμη ότι πολλοί φοιτητές πλήρωσαν φροντιστήρια για να μπορέσουν να περάσουν το συγκεκριμένο μάθημα, επειδή είναι δύσκολο. Επίσης πολλοί φοιτητές χάνουν διάφορες παροχές που δικαιούνται, όπως οι υποτροφίες, καθώς αποτελεί προϋπόθεση να περνούν με επιτυχία τα μαθήματα. Τέλος η κ. Βαρβαροπούλου υπενθύμισε ότι μεγάλος αριθμός φοιτητών προέρχονται από περιοχές εκτός Κρήτης και οι οικογένειές τους, όπως η δική της, δεν έχουν την πολυτέλεια να δαπανούν χρήματα για να παρακολουθούν εκ νέου τα παιδιά τους μαθήματα τα οποία έχουν ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία.

Η κ. Βαρβαροπούλου απηύθυνε έκκληση στις πανεπιστημιακές αρχές να διευθετήσουν το συντομότερο το ζήτημα, χωρίς να χρειαστεί να επωμιστούν οι φοιτητές τις συνέπειες ενός προβλήματος για το οποίο δεν ευθύνονται.