Ν.Ηγουμενίδης: Αμετανόητη η ηγεσία του υπ.Παιδείας με τους όρους ανοίγματος των σχολείων

από Stavros Giakouvis

«Χωρίς καμία αμφιβολία τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν, αλλά πρέπει να ανοίξουν με ασφάλεια και με τους όρους των ειδικών, δηλαδή εξαντλώντας όλα τα μέσα προστασίας μαθητών και όλου του προσωπικού των σχολείων», είπε ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Ηγουμενίδης, αναφερόμενος στο επίμαχο θέμα που προβληματίζει έντονα από χθες την σχολική κοινότητα και χιλιάδες οικογένειες μαθητών σε όλη τη χώρα.

Όπως διευκρίνισε ο βουλευτής Ηρακλείου: « Αν κάποιος διαβάσει προσεκτικά την χθεσινή ‘πανηγυρική’ ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας για το άνοιγμα σε λίγες μέρες των σχολείων, θα διαπιστώσει ότι το υπουργείο στην πραγματικότητα – εκτός από το μέτρο της διαφορετικής ώρας προσέλευσης και εισόδου – ουσιαστικά δεν λαμβάνει κανένα άλλο νέο μέτρο.

Με άλλα λόγια, χωρίς καμία προετοιμασία από το τελευταίο κλείσιμο μέχρι τώρα, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θεωρεί ότι η προηγούμενη συνταγή αποτυχίας με την – νομοθετική μάλιστα – αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά αίθουσα πρέπει να συνεχιστεί.

Χρειαζόμαστε μια αντίστροφη λογική στην οποία επιμένουμε από τη δική μας πλευρά: Να διασφαλιστούν οι αποστάσεις μεταξύ των μαθητών, να προγραμματιστεί ο άμεσος εμβολιασμός εκπαιδευτικών κατά προτεραιότητα, να αυξηθεί ο αριθμός αιθουσών διδασκαλίας και ταυτόχρονα να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη, να εξεταστεί η εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόταση της φοίτησης σε δύο βάρδιες που ενισχύει την προστασία, να διενεργούνται συστηματικά και προληπτικά δωρεάν τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, αλλά και να ληφθούν υπόψη τα ποιοτικά δεδομένα, όπως πχ ότι κάποιοι μαθητές μένουν στο ίδιο σπίτι με ηλικιωμένους.

Με άλλα λόγια, όχι άκριτα και οριζόντια το άνοιγμα των σχολείων. Όπως και όχι απροετοίμαστο και υγειονομικά ανασφαλές για μια ακόμη φορά. Όπως γίνεται φανερό, η υπουργός, όπως και ο πρωθυπουργός που την επιβραβεύει με την παραμονή της στον ίδιο θώκο, παραμένουν αμετανόητοι στην ίδια πολιτική με στόχο κυρίως την επικοινωνία και λιγότερο την ουσία».