Στην κινεζική Fosun πέρασε η Thomas Cook-Τα σχέδια για την Ελλάδα

από Stavros Giakouvis

Έναντι 12,7 εκατ. ευρώ ολοκληρώθηκε σήμερα η εξαγορά του σήματος της Thomas Cook από τη Fosun. Η εξαγορά περιλαμβάνει τα λογισμικά, τα ονόματα domain, των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων και όλες τις άδειες που σχετίζονται με το εμπορικό σήμα της εταιρείας. Παράλληλα, η συμφωνία αφορά και τα brands των ξενοδοχειακών αλυσίδων Casa Cook και Cook’s Club, με παρουσία στην Κρήτη, τη Ρόδο και την Κω.

Η είδηση της εξαγοράς είχε γίνει γνωστή της προηγούμενες μέρες και είχε απασχολήσει τον διεθνή τύπο. Ρεπορτάζ των Financial Times τόνιζε ότι η Fosun επιθυμεί να προχωρήσει σε ολική αναγέννηση του brand μετατρέποντάς το σε ένα ολοκληρωμένο «online travel agency» που θα αξιοποιεί την αλματώδη αύξηση Κινέζων τουριστών στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα αλλά και πληροφορίες που μετέδωσε το ΑΠΕ, η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή των προορισμών που θέλει να επενδύσει ο κινεζικός όμιλος, στοχεύοντας στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από την Κίνα.

«Η εξαγορά του παγκόσμιου εμπορικού σήματος της Thomas Cook θα επιτρέψει στην Fosun Tourism να επεκτείνει τις τουριστικές της δραστηριότητες της αξιοποιώντας την ισχυρή δυναμική ανάπτυξης του κινεζικού εξερχόμενου τουρισμού, καθώς και την ισχυρή αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και της Thomas Cook», δήλωσε μετά την επίσημη ανακοίνωση της εξαγοράς ο Πρόεδρος της Fosun Tourism, Qian Jiannong.

«Επίσης, η διαχείριση των brands Casa Cook και Cook’s Club, θα εμπλουτίσει περαιτέρω την προσφορά επιλογών διαμονής για τουριστικούς προορισμούς από τον Όμιλο, παρέχοντας στους πελάτες της Fosun ποιοτική εμπειρία διακοπών σε ολόκληρο τον κόσμο», συμπλήρωσε.

Η Fosun είναι η μεγαλύτερη κινεζική ιδιωτική εταιρεία που επενδύει στην Ευρώπη, έχει στην ιδιοκτησία της τη γερμανική τράπεζα Hauck & Aufhaeuser Privatbankiers και την πορτογαλική ασφαλιστική εταιρεία Fidelidade Cia de Seguros.